Undervisning for 3.g’ere og for 4td startede torsdag 16 april på Marselisborg Gymnasium.
Solen skinnede om kap med glade elever, der mødte op til undervisning for første gang siden Danmark lukkede pga corona-epidemi.
Vi bruger cookies på www.marselisborg-gym.dk til nødvendige funktioner samt forbedring af brugeroplevelsen.
Du accepterer alle eller udvalgte cookies i nedenstående bokse. Du kan ændre dine valg ved at klikke på det runde ikon nederst til venstre på din skærm.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved hjælp af knappen "Cookies" i bunden af siden.