Laura Isabel Nancke fra 3td, var til EM i Innsbruck i weekenden.
Her fik Laura EM guld i taekwondo foran 11 andre teams. Stort tillykke til Laura!
Tekst og foto: Per Fløng
Vi bruger cookies på www.marselisborg-gym.dk til nødvendige funktioner samt forbedring af brugeroplevelsen.
Du accepterer alle eller udvalgte cookies i nedenstående bokse. Du kan ændre dine valg ved at klikke på det runde ikon nederst til venstre på din skærm.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved hjælp af knappen "Cookies" i bunden af siden.