Skrivecup i 2.g

Onsdag morgen var alle 2.g-klasser på Marselisborg samlet i kantinen til den årlige danskfaglige skolefinale i Skrivecup. Her dystede klasserne i bedste remedierede tekst og performance inden for årets emne ‘Skurke’. Vi så alt fra poetry slam til sokketeater og til Den lille havfrue iscenesat som Paradise hotel. En rigtigt sjov og inspirerende finale, der gav mulighed for at se litteraturhistorien i et andet lys.

Stort tillykke til vinderne fra 2bk1 og 2mse, der skal til landsfinale på Aarhus Teater i næste uge!

Tekst: Agnete Monrad

Foto: Per Fløng